25 kwietnia 2022r.

STUDNIÓWKA U WODZICZKI


      22 kwietnia uczniowie klasy IVa TL i IVb TH mieli swój pierwszy i zarazem najważniejszy bal w życiu – Studniówkę (efekt pandemii).
Zuzanna Palińska oraz Daniel Słomian uroczyście przywitali wszystkich zebranych gości, następnie oficjalnego otwarcia studniówki dokonał dyrektor szkoły – pan Paweł Zawieja. Uczniowie nie zapomnieli o podziękowaniach dla grona pedagogicznego oraz kwiatach. Było też trochę wspomnień, refleksji i….humoru.
W dorosłe życie przyszli absolwenci weszli tanecznym krokiem, rozpoczynając - tradycyjnie - polonezem. Układ taneczny przygotowany przez pana Krzysztofa Widerę okazał się prawdziwym studniówkowym przebojem. Oczywiście, po smacznej kolacji, tradycyjny "chodzony", ustąpił miejsca bardziej współczesnym rytmom.
Tegoroczna studniówka odbyła się po dwóch latach przerwy – dlatego też była wyjątkowo wyczekiwana przez maturzystów. Cieszymy się, że na ten jeden, bardzo ważny wieczór, udało im się oderwać od nauki, codziennych problemów i pandemicznej rzeczywistości.
Teraz myślami powoli wybiegamy w najbliższą przyszłość – egzamin maturalny. Życzymy naszym maturzystom wszelkiej pomyślności i trzymamy za nich kciuki!



studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka   studniowka  



Mosina - Zespół Szkół - Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Branżowa Szkoła I Stopnia - Zapoznaj się z wydarzeniami w bieżącym roku szkolnym


Zespół Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie

62-050 Mosina, ul. Topolowa 2, tel. 61-81-32-922, e-mail: sekretariat @zs-mosina.pl

Witrynę redaguje: Paweł Zawieja